tiistai 17. heinäkuuta 2012

Tarinan jatkosta...

Moi! Kaikki on varmasti huomanneet, että LC Fall on ollut aika hiljainen jo jonkin aikaa, koska mä oon ite pohtinut tarinan kohtaloa, ja nyt oon sitten tehnyt päätöksen ja selitän teille tilanteen.
Kun aloitin tekemään Tarinan kolmatta osaa olin tosi innoissani, koska siihen oli tulossa paljon jänniä juonenkäänteitä, mutta kun aloin pelaamaan huomasin, että peli lagitti TODELLA paljon, ja sain kymmenessä minuutissa hahmon kävelemään olohuoneesta jääkaapille, niin paljon se lagitti. Lisäksi siirtyessäni yläkerrasta alakertaan, kaikki hahmot olivat epätarkkoja ja tiukkareunaisia, ja siinäkin kesti taas todella pitkään että ne latautuivat normaaleiksi.

Tein päätöksen, että poistan perheen. Mutta sitten sain apua kaveriltani, joka antoi idean: Tee uusi perhe jossa Veronica on aikuinen. No, minä kokeilin sitä ja aloitin pelin niin että tein Aikuisen Veronican, hänelle teinilapsen ja teinille poikaystävän, tein siinä kohtaa jonkin verran tarinaa, jossa teini karkasi kotoa. Sen jälkeen tein taas uuden perheen, missä karannut teini ja tämän mies olivat naimisissa, ja siitä vielä hypättiin eteenpäin että heillä oli teinilapsi. Aloin pelaamaan ja alkoi tuntumaan, että kyllä tämä tästä.

Mutta sitten tulin uuden ongelman eteen: Olen juuri hypännyt parin sukupolven yli ja olen tehnyt näitä hahmoja. LC idea oli pilalla, myöhemmin pelaamisen aikana huomasin myös, että jos jatkaisin tätä, pelistä tulisi joko yhden toisen tarinan kopiota (mikä kävi vahingossa...) tai erittäin tylsää. Päädyin siis siihen, että poistin tämänkin perheen.

Siksi minun onkin nyt surullista ilmoittaa, että LC Fall ei tule enää jatkumaan :< Olisin todella todella halunnut jatkaa tarinaa, mutta tuossa tilanteessa en vain voinut, tarinan idea olisi muuttunut liikaa. Aloitan luultavasti jonkin ajan päästä Sims 3 -pelausblogin, minne laitan kuvia aina pelaamisistani jne. Mutta tarinaa en varmaankaan enää aloita, vaikka se olikin mukavaa. Mutta, tulevaisuudesta ei koskaan tiedä.


Vielä kerran: Anteeksi :(

5 kommenttia:

  1. Harmi, että lagitti paljon peli :(
    Olisin mielelläni lukenut tätä, mutta ei sitten voi mitään :/ Kerrohan jos/kun perustat sims 3 blogin.

    VastaaPoista
  2. Voi eiiii... ;//
    Tää oli nii ihana tarina.. :D Mut laita tänne sitte ku teet sen blogin? :D

    VastaaPoista
  3. Harmi että peli bugaa noin pahasti, olis ollu mielenkiintoinen tarina :< mutta jos siis olet ajatellut että pelaamisblogin aloitat, niin linkkaisitkos silloin tänne? Oon kiinnostunut :)

    VastaaPoista
  4. Linkkaan tänne sitten erillisen blogin kun aloitan, tämän jätän tänne oleskelemaan :>

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no siinä tapauksessa säilytän tän linkin tallessa :)

      Poista